یونیت دندانپزشکی

ساخت وبلاگ

یونیت دندانپزشکی ایرانی از چه کیفیت و کارایی برخوردار هستند؟

 

یونیت دندانپزشکی  جزو یکی از ابزارهای برتر و مهم در زمینه کاری دندانپزشکان است فلذا خرید ان نیز باید با دقت و اگاهی کاملی انجام شود.امروزه در بازار تجهیزات دندانپزشکی شاهد وفور برندهای مختلفی هستیم که هریک کیفیت و کارایی متفاوتی دارند.بعضا این تنوع برند باعث سردرگمی دندانپزشکان در حین خرید شده است و باعث شده تا انها نتوانند به تنهایی خود تصمیم بگیرند که چه برندی را خریداری کنند که به کارشان بیاید.

از اینرو شرکت های عرضه کننده محصولات دندانپزشکی بر ان شدند تا راهی را پیش روی دندانپزشکان عزیز بگذارند تا از این سردرگمی خارج شوند.بنابراین سایت های تخصصی فروش تجهیزات دندانپزشکی شکل گرفتند و از این طریق شما عزیزان می توانید علاوه بر یافتن محصول مورد نظر خود اطلاعات فنی جامعی را راجع به ویژگی های دستگاه بدست اورید و به راحتی تنها با یک تلفن خرید خود را انجام داده و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید بدون اینکه نیاز به اطلاف وقت زیاد با رفتن به بازار باشد.

در میان برندهای مختلف یونیت دندانپزشکی  برندهای چینی را به وفور مشاهده می کنیم که تعدادشان هم خیلی کم نیست ولی باید خاطر نشان کرد که کیفیت  و کارایی این برندهای چینی بسیار کم بوده و حتی قابل رقابت با برندهای ایرانی این محصول نیز نیستند.به جای اینکه یک دندانپزشک هزینه بکند تا یک برند چینی را خریدار یکند بهتر است تا این هزینه را برای یک برند ایرانی بکند تا هم محصولی داخلی خریداری کند وهم با کیفیت تر.

تنوع در رنگ بندی یونیت باعث شده تا این امکان را به دندانپزشکا ن بدهد تا ست مطبخود را طبق سلیقه خود مشخص کنند و طبق سلیقه خود هر رنگبندی را که مد نظر هست سفارش دهند. استانداردهایی که محصولات ایرانی دارند مطابق با استانداردهای جهانی است و نوع طراحی ان به گونه است فشار به ستون فقرات دندانپزشک را به حداقل میزان ممکن می رساند.

رعایت این نکته در طراحی های یونیت دندانپزشکی  امری مهم وحیاتی است زیرا با گذشت زمان شکلات جسمی برای دندانپزشک به وجود خواهد امد و توانایی کار را از او خواهد گرفت. در کنار این مساله مسائل مهم دیگری وجود داردکه تولید کنندگان در حین تولید باید به ان توجه کنند. ایمنی دستگاه یکی دیگر از مهمترین مسائلی است که توجه به ان اانری ضروری و حیاتی است. چون این دستگاه با برق کار می کند باید استانداردهای لازم در تولید ان به گونه ای باشد که خطر برق گرفتگی برای بیمار و دندانپزشک را به حداقل میزان ممکن برساند.

خرید محصولات ایرانی در برابر محصولات چینی توصیه است که ما به شما عزیزان می کنیم و این تجربه را به صورت عملی در کارکرد دو محصول مشاهده کرده ایم و دیدیم که دندانپزشکانی را که دچار مشکلات جدی با خرید محصولات چینی شده اند و چگونه ابراز ناراحتی و نگرانی می کنند و از نحوه خدمات بعد از فروش این محصولات بسیار ناراضی هستند.ولی بعا خریداران محصولات ایرانی در صورت بروز مشکل بر روی محصول خود به راحتی و در کمترین زمان شاهد تعمیر دستگاه خود هستند بدون هیچگونه نگرانی.

قصد ما در ارائه این مقاله اگاه سازی شما عزیزان نسبت به برندهای چینی یونیت دندانپزشکی  بوده است .و اگاهی بیشتر راجع به برندهای ایرانی. اغلب در میان همه محصولات موجود در بازار برندهای ایرانی به خوشنامی شناخته نشده اند و قصد ما طرح این موضوع بودکه این ذهنیت شاید در گذشته صدق میکرده ولی امروزه همچین مساله ای به طور 100 درصد وجود ندارد و هستند محصولات ایرانی که از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار هستند.

 

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 68 تاريخ : چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت: 17:51

برتری یونیت دندانپزشکی ایرانی نسبت به برندهای چینی

 

در زمینه تخصصی دندانپزشکی یونیت دندانپزشکی  صندلی کار دندانپزشک است و دنانپزشک تسلط لازم به دهان بیمار را توسط این صندلی پیدا می کند.امروزه تولید کنندگان این دستگاه به نکات زیادی در طراحی  توجه می کنند زیرا سلیقه دندانپزشکان تغییر کرده و انها علاوه بر کارایی دستگاه به زیبایی ظاهری و احتی ان نیز توجه می کنند و امروزه در کارخانه های تولیدی داخل و خارج کشور بخش مهمی برای طراحی در نظر گرفته شده است تا تمامی اینمسائل را بر روی دستگاه های جدید تعبیه کند.

امروزه یونیت ها در رنگ بندی های متنوعی به بازار عرضه می شود و هر دندانپزشکی با توجه به ظاهر و رنگبندی مطب خود دست به انتخاب می زند و این تنوع برای انها بسیار مطلوب و خوشایند است. متخصصان در رشته مهندسی پزشکی این وظیفه را دارند تا استانداردها را در تولید این دستگاه پیاده سازی کنند و زمانی که دندانپزشک از ان استفاده می کند کمترین میزان فشار را بر روی ستون فقرات خود احساس کند.

شاید در ظاهر طراحی و تولید یونیت دندانپزشکی  کار ساده ای به نظر برسد ولی تک تک اجزای ان باید طبق استانداردهای لازم طراحی و تولید شود و این کار مستلزم تخصص در این زمینه است.زاویه ها ی قرار گیری صندلی و ابزارها باید به گونه ای باشد تا ستون فقرات دندانپزشک در راحت ترین حالت ممکن قرار گیرد و طی زمانی که در مان را انجام میدهد کمترین میزان فشار را احساس کند و دیرتر خسته شود.

مزیت دیگری که رعایت این استانداردها دارد این است که با گذشت زمان و بعد از چندین سال کار مشکلاتی برای ستون فقرات دندانپزشک به وجود نمی اید. این موضوع مساله ای مهم بود که بسیاری از دندانپزشکان در گیر ان بودند که متخصصان طراحی یونیت این مشکل را تا حدودی با طراحی های جدید حل کردند.مدل های مختلف این دستگاه وجود دارد که پیشتر به انها پرداخته ایم و دیگر در این مقاله قصد انجام این کار را نداریم.

یونیت دندانپزشکی توسط متخصصان ما در داخل کشور نیز تولید می شود و می توان گفت تنها تجهیزات دندانپزشکی است که تولید ان به طور جدی در داخل کشور صورت می گیرد و حتی در سالهای اتی نیز قابلیت صادر کردن برای ما وجود خواهد داشت تا بتوان ازاین طریق ارز اوری خوبی را برای کشور داشته باشیم.تنها زمینه لازم برای رسیدن به این دستاورد مهم بها دادن به جوانان متخصص در این زمینه است.

از این رو امروزه شاهد این هستیم که دندانپزشکان مایل به خرید یونیت های تولید داخل هستند زیرا مدل های جدید این دستگاه با کیفیت خوب در داخل کشور تولید می شوند وهزینه های انها بسیار پایین تر از مدل های خارجی است و بعضا کیفیتی برابر با انها دارند. این اعتماد به وجود امده بر روی برندهای داخلی را تنها مدیون توانایی جوانان متخصص هستیم که با اعتمادی که به انها شده توانسته اند به خوبی توانمندی های خود را به نمایش بگذارند و دست به تولید محصولی با کیفیت بزنند.

و توصیه ما در انتهای این مقاله به شما این است که چه یونیت دندانپزشکی را خریداری نکنید.در بازار اشفته امروز یونیت های چینی موجود در بازار ریسک بالایی در خرید هستند زیرا در صورت خرابی انها قطعاتشان به سختی یافت می شوند و فرد دچار دردسرمی شودوزمان زیادی را لازم دارد تا دستگاه خودرا تعمییر کند در صورتی که با خرید برندهای ایرانی اطمینان خاطر زیادی وجود داردکه هر زمان که دستگاه خراب شود با صرف کمترین زمان تعمییر می شود و می توان کار با ان را از سر گرفت

یونیت دندانپزشکی...
ما را در سایت یونیت دندانپزشکی دنبال می کنید

برچسب : یونیت دندانپزشکی,یونیت صندلی, نویسنده : marzi unitcomtebdental بازدید : 69 تاريخ : شنبه 5 مرداد 1398 ساعت: 16:19